Liity jäseneksi

Lintuharrastukseen pääsee helpoimmin mukaan lintuyhdistyksen jäsenenä. Pohjois-Pohjanmaan lintutieteellinen yhdistys ry (PPLY) on yksi BirdLife Suomen 30 jäsenyhdistyksestä. PPLY:n jäsenenä saat tietoa linnuista, tukea harrastukseesi ja voit osallistua yhdistyksen toimintaan ja tapahtumiin. Pohjois-Pohjanmaan lintutieteellisessä yhdistyksessä on jäseniä yli 500, ja BirdLife Suomessa niitä on jo yli 12000. Liity sinäkin joukkoon!

PPLY:n jäseneksi on helppo liittyä. Täytä BirdLife Suomen sivuilla oleva jäseneksi liittymislomake, niin saat postissa jäsenmaksulomakkeen, uuden jäsenen infopaketin, BirdLife Suomen havaintovihon ja Rissa kiikarissa -lintuharrastusoppaan sekä kuluvana vuonna ilmestyneet Tiira -jäsenlehdet.

• Muista merkata lomakkeella jäsenyhdistykseksi Pohjois-Pohjanmaan lintutieteellinen yhdistys ry.

PPLY:n jäsenenä saat

• BirdLife Suomen ja BirdLife Internationalin jäsenyyden
  • Aureola -vuosikirjan
  • BirdLifen BirdLife -lehden (3 numeroa vuodessa)
  • Rissa kiikarissa -lintuharrastusoppaan
  • BirdLife Suomen havaintovihkon
  • jäsenalennuksen Linnut -lehden tilauksesta
  • laajat käyttöoikeudet Tiira -lintutietopalveluun
  • pääset mukaan yhdistyksen jäsenretkille
  • olet mukana tukemassa pohjoispohjalaista lintuharrastusta ja linnustonsuojelua

Jäsenmaksut vuodelle 2024

• Tavallinen jäsen: 42 € (painettu Aureola) / 25 € (sähköinen Aureola)
  • Opiskelijajäsen, eläkeläinen, työtön: 36 € (painettu Aureola) / 19 € (sähköinen Aureola)
  • Perhejäsen: 5 € (ei omaa Aureolaa)

Jäsenyyteen liittyvissä asioissa voit ottaa yhteyttä myös jäsensihteeriin esa.hohtola@oulu.fi. Osoitteenmuutokset hoidetaan keskitetysti BirdLife Suomen kautta.

Liity jäseneksi!